بلاگر اینستاگرام کیست؟
فهرست مطالب برای دسترسی آسان
بلاگر اینستاگرام کیست ؟
سوالی است که امروزه با رونق گرفتن بحث بلاگر شدن اینستا زیاد از من میپرسند که اقای رضا یافتیان بلاگر کیست ؟ بلاگری چیست ؟ بلاگر اینستاگرام کیست ؟ بلاگر های معروف ایرانی چطور به اینجا رسیدند ؟ بلاگر روزمرگی چگونه است ؟ بلاگر شدن سخت است ؟ فرق بلاگر هنری با بلاگر استایل در چیست ؟ بلاگر بدون چهره هم امکان پیشرفت دارد و …
در این مقاله به سعی میکنم تا جایی که میتوانم این موضوعات را برای شما عزیزان روشن کنم تا شاید بتوانم مسیری روشن را به شما عزیزان در این مسیر پر پیج و خم نشان دهم.
بلاگر شدن در اینستاگرام راجب چه موضوعاتی است ؟
نمیتوان گفت که همه اشخاصی که در اینستا پست و استوری زیادی گذاشته و فالوورهای بالایی دارند را بلاگر اینستا هستند بلکه بلاگر اینستاگرام ویژگی هایی دارد که در ادامه در این مقاله به آنها میپردازیم و با هم بررسی میکنیم که برای یک بلاگر خوب بودن در اینستاگرم باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشیم .
بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر های معروف اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آنها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند ، این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند. (پس هر بلاگر یک هدفی دارد و در یک زمینه خاص فعالیت می کند.).
در زیر چند مورد از شاخه های بلاگری در اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که شامل:
فشن بلاگر (fashion blogger)
بیوتی بلاگر (beauty blogger)
بلاگر غذا (food blogger)
بلاگر سفر و گردشگری(travel blogger)
بلاگر طنز(Intertainment influencer)
بلاگر دکوراسیون(interior blogger)
بلاگر اقتصادی(economy blogger)
بلاگر گیمر(video game blogger)
یک خصوصیت بارز بلاگر شدن این است که مخاطبینش او را دوست دارند و به او اعتماد دارند لذا همواره تلاش بلاگر ها این است که رضایت مخاطبین خود را جذب کنند و باید همواره تلاششان در جهت اعتمادسازی بین خود و فالور هایشان باشد تا بتوانند اعتماد برند های مختلف را نیز جلب کنند و بتوانند از این راه فعالیت خود را گسترده سازند و در بین افراد شناخته شوند .
امروزه یکی از بهترین شیوه های تبلیغات پیج های کسب و کار برای بالا بردن پیج خود تبلیغ دادن به پیج های بلاگری است چرا که این افراد تاثیر گذاری زیادی در بین کاربران خود دارند و اگر پیشنهادی به فالوور های خود بدهند آنها معتقدند که او دارد با صداقت این محصول را به ما معرفی میکند ، پس حتما محصول خوبی است که او دارد به ما هم پیشنهاد میدهد .
پس مهمترین هدف یک بلاگر موفق باید این باشد که بتواند این اعتماد سازی را بین خودش و کاربرانش ایجاد کند و هر چقدر این ازتباط قوی تر باشد نفوذ او بیشتر و تبلیغات آن تاثیر گذار تر و فروش محصولاتی که از راه او معرفی میش.ند بیشتر خواهد شد.
علاوه بر صادق بودن یک بلاگر که مهمترین اصل هست ویژگی های دیگری نیز برای یک بلاگر حرفه ای شدن احتیاج است که در زیر بر میشماریم.
ویژگی های یک بلاگر اینستاگرام حرفه ای
- ظاهری زیبا و موجه
- صورتی دلنشین و تاثیر پذیر
- فن بیان عالی
- اعتماد به نفس
- دارای صدای مناسب
- قابلیت متقاعد کردن دیگران
- اکتیو (فعال)
- ماجرا جو
- خلاق
- مهارت اجتماعی بالا
- ایده پرداز
- متخصص در یک زمینه یا حتی چند زمینه مختلف
- دارای روابط اجتماعی
- آشنایی با عکسبرداری و فیلمبرداری و میکس و ترکیب ویدیو
- مسلط به تولید محتوا
- و…
این ها خصوصیاتی است که داشتن هر یک از آنها برای شما یک امتیاز به شمار میرود و در شرایطی که افراد زیادی در این حوزه فعالیت میکنند شما را از سایر افراد متمایز میسازد.
رمز موفقیت در بلاگری اینستاگرام
تا به اینجا به سوال بلاگر اینستاگرام کیست ، توضیح کاملی دادیم و از ویژگی ها و خصوصیات یک بلاگر حرفه ای را برای شما عزیزان آنچه که ما در طی سالها تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کار با بلاگرهای حوزه های مختلف به آن رسیده ایم این است که مهمترین رمز موفقیت در این حوزه تنها اعتماد سازی و دووست داشته شدن و دوست بودن افراد با فالوور هاشان است ، چه بسا هر چه میزان دوستی و تعامل میان افراد بیشتر بوده آن بلاگر هم در حوزه خود موفق تر و معروف تر شده است .
پس اگر تا امروز در این حوزه فعالیت میکردید و فعالیتی سرد و خشک و روتین و تکراری در پیج اینستاگرام خود داشتید از امروز سعی کنید بلاگری تاثیر گذار بر فالوور هایتان باشید تا تاثیر این تغییر را در روند پیشرفت خود ببینید چرا که اگر نگاهی به لیست پردرآمدترین شغلهای جهان بیاندازیم خواهیم دید که یکی از این شغلها بلاگر بودن است. امروزه بلاگرهای معروف در دنیای مجازی درآمد بسیار بالایی دارند. در سالهای اخیر بسیاری از جوانان به این شغل علاقهمند شدهاند و به سمت بلاگر شدن در فضای مجازی رفتهاند پس شما هم میتوانیم قدم درستی در این مسیر بگذارید و با آموزش دیدن در این حوزه و کسب توانایی هایی که برای هر حوزه احتیاج است میتوانید فعالیت خود را در این حوزه جذاب در عین حال پر مشغله و پر دردسر آغاز کنید .
تاثیر بلاگری در فروش
شاید در گذشته افراد به اینستاگرام به دید یک کاتالوگ برای دیدن محصولات کختلف یک فروشگاه نگاه میکردند اما امروزه دیگر اینستاگرام آن شکل سابق را ندارد و هر کسی که فقط آن را به چشم یک کاتالوگ ببیند شاید شانس زیادی برای دیده شدن محصولش و فروش نداشته باشد.
موضوعی که امروزه در فروش بسیار داغ شده است بلاگری در فروش است .
شما میتوانید هر محصول را خدماتی را که دارید به چشم یک سوژه برای آموزش یا یاد دادن نکات مربوط به آن بببینید و بجای تمرکز بر فروشش به ارائه خدمت به فالور هایتان ببینیدش که همین سبب میشود که مخاطب شما احساس کند شما برای او ارزش قائل هستید که برای یادگیری او زمان میگذاید و تنها به فکر منافع خود نیستید .
همین حس سبب میشود که فالوور از خود شما محصولتان را خریداری کند چرا که میبیند شما با صداقت به یاددهی او پرداخته اید و اعتمادش نسبت به شما جلب میشود.
جمع بندی
آکادمی همراه گرام در کنار شماست که آموزش های لازم برای کسب مهارت بلاگری در اینستا به شما دهد و شما را قدم به قدم برای بلاگری در مقابل دوربین یا حتی بلاگری بدون چهره آماده سازد چرا موضوعات و ایده های بسیاری هستند که لزوما احتیاجی به جلو دوربین آمدند ندارند و میتوانید حتی بدون چهره خود به بلاگری بپردازید و کسب درآمد کنید .
اگر تمایل به گرفتن مشاوره از کارشناس تیم ما یعنی آقای رضا یافتیان بصورت حضوری یا غیر حضوری دارید از طریق اینستاگرام با ما در ازتباط باشید .
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بازاریابی چیست و چه روش هایی دارد؟
4 سایت آهنگ بدون کپی رایت
5 نکته طلایی در افزایش فروش اینترنتی
ساعت طلایی اینستاگرام برای پست گذاشتن
آموزش گام به گام تقویم محتوایی اینستاگرام
چگونه یک فروشنده موفق در اینستاگرام باشیم ؟
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
چطوری میتونم بلاگری کنم ؟